2014年4月16日星期三

我與我的喵的恩怨情仇(二)



























點解會有(二)?
因為2012年11月寫過(一)。
一年半後,我的喵還是keep住上一篇文所描述的模樣。

季節變,我的喵也變
我的喵,有時可愛,有時跋扈;有時令我好happy,有時激到我好angry。
而隨著季節轉變,他的生活習慣也跟住改變。
1.每逢三、四月,我的喵都會企喺大門前(就像面壁那樣),嗌,一味嗌。我不知道他在嗌甚麼,而我又懶郁,只會離遠叫叫佢,佢就唔再嗌,擰轉身,定睛望實攤在梳化的我(本來我是冇梳化攤的,下文會解釋),然後再次望實度門,嗌……我惟有過去打開門,但門外除了空氣,乜都冇。閂門後,我回到梳化,他又企在門前,嗌,一味嗌。嗌到夠皮嘞,我的喵便會施施然返入房。
2.三月前,我的喵一直喺梳化瞓,但你一定要先把被鋪放好在梳化上,他才會瞓得安落。當一般BB只需要面積跟他size差不多的被鋪時,我的喵卻需要大量被鋪,面積更差唔多佔去成張梳化,而他的size明明只得一篤嘢咁大。整個隆冬,我不是坐在硬堀堀的地下,就是用單邊pat坐在梳化柄上。
3.三月,我的喵會好自然地轉移陣地,入房瞓。他瞓的位置,咁啱每逢夏天都會有陽光照射到。這習慣維持了好多年,每當看見我的喵開始入房瞓,我就知道,就快轉季了。
4.大部分時間我的喵都會自動入房,但更大部分時間,他堅持要我掃住佢先肯入房——大抵塵世間任何喵都鍾意被人用手掃勻全身,我的喵一樣鍾意,但他慣咗一路行一路被掃(請參看「我與我的喵的恩怨情仇(一)」);於是,每次他想入房就寢,都會站在走廊,勁嗌,嗌到我掃佢為止,才會懶駕勢地慢慢向房間前進。
5.但入到房,當我以為任務完成了,可以出番去廳攤梳化了,他又會一個轉身,行番出廳……這過程,通常都會至少loop三或四次——最多試過六次。

我與我的喵溝通上永遠存在問題
2014年4月14日的尋常早上,病緊的我正在忙於工作,急到瀨屎嗰隻。
我的喵,完全漠視我當時的嚴竣,只管進行著上一段的第4點——勁嗌,嗌我掃佢返入房。問題是我當時真的極需要專注工作,於是便跟他說(語氣唔多好嗰種):「大佬呀你唔好嘈啦!」但他應該聽唔明我講乜,繼續勁嗌;OK,我投降,起身掃佢,終於肯入房了,點知一如所料他立即做上一段的第5點……我忍唔到了,怒道:「妖唔理你吖!」離奇地,他靜默了,自行返入房。
下午,正在公司忙呢樣忙嗰樣之際,突然收到朋友WhatsApp,是一條link,link去一單news——荃灣的流浪喵慘死。還附有一張相片。看了那張相,我只識得呆望住個芒,有一篇文正等住我去改,但我完全反應不來。過去,或許我會tune去用獵奇視角看待那張相,但現在,不能——我突然想起我的喵。我想起幾個鐘前我才剛鬧過佢,我後悔,想立即飛返屋企同佢say sorry,但又不得不留在公司。
凌晨一點四,返到屋企,藥力使我好想即刻躂落梳化即瞓。一開門,我的喵在不遠處企定定,望著我。我想喊出嚟(但強忍著)。
然後,我的喵重複進行上一段的第4和第5點。至於佢記唔記十幾個鐘頭前曾經被一個月巴的人鬧過?我不知道。我想,跟喵(或任何一種動物)相處的最大問題,永恆地是我聽唔明佢嗌乜,以致我唔知佢諗乜。同樣,喵(或任何一種動物)永遠不會知道面前的人,打.算.對.佢.做.乜。
喵返入房瞓了。我攤在梳化,那張相不停在腦裡迴盪——自己究竟可以做甚麼?在fb怒爆一段粗?發洩完了但改變不了甚麼。信嗰條施虐的X街會有報應?環顧世上大把衰人壞人都可安享晚年囉。我只信罪與罰,但我無權。
我的喵正在房裡熟睡,靜待明天的陽光。而流浪的喵,不知道有甚麼正等著去面對。
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言