2015年9月18日星期五

溝女不簡單,六七更麻煩。






















小時候,頭腦簡單的我,以為世界同樣簡單,以為土製菠蘿是菠蘿一個原汁原味的品種……

簡單生活,由早餐複雜選項開始……
經常聽人講:我過的是好簡單的生活。
真的咁簡單嗎?只要我們諗得仔細啲,所謂簡單,其實並不簡單。
例如早餐。又中式又西式,你叫我霎時間點揀?OK,吃西吧,又有A、B、C三個餐俾我選擇,火腿通定沙爹牛麵抑或雪菜肉絲米吖?Well,火腿通啦,咁配煎雙蛋定火腿蛋抑或腸仔炒蛋先?隻蛋要全熟定半生熟抑或太陽蛋?塊多士要牛油多士抑或改要蘿蔔糕?終於揀完了,但原來仲未諗飲乜——熱定凍?奶茶定檸茶?Oh No,早餐時間實在有限啊……
(所謂)簡單的生活,就由一個複雜的早餐選項開波。
食完早餐、轉完幾程複雜的車,返到公司,立即又要開展另一場複雜的辦公室戰役。邊個可以恰?邊個要保持烚熟狗頭?好複雜,複雜在程度上的拿捏——恰要恰得有個譜,狗頭又不能烚得太熟。

簡單地溝女,卻遇上複雜的步驟……
更複雜是當你在office遇上心儀的女同事。
即使月巴氏從不鼓勵大家在公司範圍內溝女,但,明嘅,當你每個禮拜已把大部分時間貢獻公司,實在難以再騰出時間出席其他社交場合,為了將溝女這回極度複雜的事變得精簡一點,惟有將就一點,在公司進行,將工作時間和溝女時間混合。
但只要你溝過女,便知道不論你的目標是女神抑或凡人,都是注定複雜的——當然,溝女神的複雜程度會高好多,因為必然遇上大量(比你優越的)競爭者。為求精簡啲,以下只以溝凡人作例子說明。
Firstly,你要識咗人先。唔識?How to 溝?而偏偏你同心儀的她份屬不同部門……嘩,複雜。
Secondly,總算識咗人嘞,但只是停留於hi-bye friend層次,如何「深化」(Why唔用「加深」?這又是另一個複雜的時代問題)雙方關係?嘩,仲複雜。
Thirdly,關係加深了,仲同佢(及一班麻煩同事)食過幾次lunch了,如何低調得來又高調地讓她明白你的心意?這裡涉及一場兩個腦袋間的攻防戰,而這場戰役通常唔可以打得太揚……好複雜呀!
OK,finally,(假設)你千辛萬苦溝到了,回首前塵你可能會問:Why溝女這件事上不可以精簡一點?直接乜乜咪得囉!(句子中的「乜乜」,請自行填充,這裡不提供標準答案)。
至於日後的求婚與擺酒,複雜到我都未試過,按下不表了。

精簡的超然示範
人生實在有限,實在不應該把所有時間統統浪費在複雜事情上——可以精簡的,便由得佢精簡吧。
所以苦心孤詣的張主任啊,實在不需要花費唇舌說甚麼特首具有超然於行政、立法、司法的地位,因為當一般人連面對公司樓下canteen三餸飯套餐都束手無策時,仲要佢哋明白甚麼是三權分立?行政、立法、司法各自代表啲乜?Wow,太複雜了。直接講「特首超然!」便精簡得多了。至於「超然」同「凌駕」有甚麼分別?Oh,這又是另一個複雜問題。
又所以,警方其實無需要苦心孤詣地刪改官網上有關「六七暴動」的部分字眼——直接成段delete咗去、當冇事發生過咪仲精簡仲慳版面囉。
精簡,可以是一種生活態度,也可以是一種務求令你不求甚解的掩眼法。
食早餐,今日揀錯A聽日可以揀番B;溝女,溝唔到A大可以改溝B——但歷史只發生過一次,再精簡,也不能偏離事實,要原汁原味。
會炸死人的土製菠蘿,絕不會變成香甜怡人的大樹菠蘿。
(原文刊於am730,20150916)

沒有留言:

發佈留言