2015年7月15日星期三

維根斯巴《鉛呀鉛,如何解釋鉛……》


























浪漫的我,正在邊飲緊一杯望落清澈無比的Water,邊睇緊維根斯坦《邏輯哲學論》。如果你睇過呢本好薄(但又好深的)書,應該知維根斯坦用了一種前無古人的點列方式對哲學進行了一場層層遞進的思辯。
我決定扮佢,用這麼一種方式去思考我飲落肚的,水。


1.1:水,就是一個氧原子 & 兩個氫原子的結合,That's All。
1.11:鉛,是人類第一種識得使用的重金屬,有毒,人類不宜以任何方式食用或飲用。
1.12:水 & 鉛,從.來.冇.緣。
1.13:在香港,再冇緣的事與物都可以被完美地撮合。

2.1:過去飲水,我採用的方式是,灌水。
2.11:現在的我恍如變身成一個食評人,逐滴飲,務求嗒真每一滴——我想嗒吓有冇淡淡Metal味。
2.2:正如佳餚能喚起記憶,一杯水,也可令人遙想塵封的往事——畢業後返工時遇上的事。
2.21:我醒在有自知之明,知道自己唔醒(而事實是從來都冇人充分肯定及十分滿意我的工作),但諗都冇諗過在某些人眼中,我原來稱得上蠢。好幾個我跟過的阿頭都試過背地裡、或兜頭兜面話我蠢、冇腥屎,諸如此類。
2.22:我只能硬食,我不懂為自己解釋。
2.23:原來只要我住在那些Water Supply中隨水附送了鉛的屋邨,我的蠢是情有可原。長期飲鉛,會慢慢令腦部玩完。
2.24:第日再遇上有阿頭鬧我蠢時我便可以大條道理為自己申辯:你估我想?鬼叫我由細到大飲鉛!
2.25:小朋友都可以用。下次考試再創新低而被雙親問責時即管大聲疾呼:鬼叫你哋上唔到車搞到我要住啟晴邨!嗚嗚……

3.1:以後不要再說甚麼「社會的錯」了(社會這詞語指涉太多,有點虛無囉),一於改說:統統都是「Water的錯」!

4.1:就快細味完嗰杯H2O了。咦,杯底好似有啲嘢浮吓浮吓……我不怕。做咗幾十年人難道會怕甚麼重金屬?
4.11:我充分肯定及十分滿意回歸後一眾香港高官的工作表現,所以信晒佢哋講嘢:鉛水,只要唔係長期飲用就冇大礙。
4.2:某些白癡電視劇裡的白癡奸角為證明杯酒冇毒,也會率先在主角面前豪氣地自隊一杯。
4.21:該高官也好應該即席乾一杯以釋除公眾疑慮。畢竟,你都係飲嗰一杯咁大把啫——拉勻一生的話。

5.1:據說,出事是因為那些預.製.組.件。
5.11:特首:冇證據顯示香港造的冇事,香港以外的有事。完美KO你我他對中國製組件的疑慮。
5.12:這一個句式的完美,完美到可以置換任何名字入去:「冇證據顯示中國造的冇事,中國以外的有事」、「冇證據顯示中國建築整的冇事,中國建築以外的有事」……反正都係冇證據,證據並不重要。
5.2:我發現自己竟然讀得出「中國建築」而又冇讀錯。在某高官把口中,呢四隻字不是難讀到驚讀錯的嗎?
5.21:不是高官的我讀得出呢四隻字,作為高官的佢驚讀錯呢四隻字——咁究竟,邊個醒啲?

6.1:水,是生命之源。鉛,是生命之完。
6.11:對於不可飲落肚的鉛,人們必須以濾水器隔走——可以隔的話,不會飲。


7.1:Well,終於飲完杯水,我當堂醒咗唔少,開始明白很多過去不明白的事,例如那個鼓勵大家生夠五個細路組織籃球隊的廣告——唔生多啲,邊夠人同你一齊落街搶水
(改咗啲又加咗啲,原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言