2015年7月10日星期五

浪漫月巴睇女星(35):智妍,要幸福啊!嗚嗚……


























智妍拍拖了,男友不是我。智妍拍拖了,但男友竟然不是我。

1.係朋友都知我情迷T-ara。6位成員我都情迷,其中又以對智妍所付出的情最多最深,最濃也最肥厚。

2.實不相瞞,我也有過一段藐K-pop的歲月,當時經常擺在口中的一句是:超!個個都一樣樣嘅!——當時覺得這一句評論背後,帶有一種看透一切的有型態度。

3.點知,少女時代一首《Mr.Taxi》,為我打開了K-pop大門。最迷的那段時間,我每一日唔聽 / 睇上十次都唔安落——冇錯,K-pop給我的感覺就是一種最重視表象的音樂體系,如果沒有了那些長腿那些舞,我未必會咁快泥足深陷……(題外:少女時代中我鍾意太妍、已離隊的Jessica,但最鍾意的肯定是Sunny)

4.而令我願意keep住留在K-pop間屋裡唔捨得走的則是T-ara的《Lovey-Dovey》。Why咁好聽仲能夠立即為我提供澎湃能量以應付每一天的繁忙工作?而最奇妙是,認識呢首歌,並非靠MV,而是齋聽——我這麼一個最重視視覺和表象的月巴仔,竟然不因為長腿與舞而迷上這首歌!我決定深入了解T-ara。

5.首先我分辨到她們每一個——原來並非好似我當日懶型咁講,個個一樣樣。孝敏,Sexy。寶藍,好Cute Cute(但其實隊中以佢最大個)。𤨒晶,唔錯啦。昭妍,愈來愈靚。居麗,超正呀!至於智妍……

6.我.找.不.到.適.當.形.容.詞。只能說,每次睇MV或她們的演出,我好自然地就會將我對「Terminator眼」Fo落佢度,周圍Blur晒——智妍於我,就是有著這一種超現實的絕對吸引力。嗱嗱嗱你不需要苦口婆心同我講這純粹是化妝或乜乜所致,我一早上網睇過晒她素顏和過去的相,總之,點都動搖不了我對她的愛,OK?

7.然後我集中火力進一步了解智妍份人。Well,我驚覺,自己原來同佢好夾!——A.智妍話佢間房好亂,咦乜咁啱吖我都係喎!B.智妍放假時最愛匿喺屋企,我又何嘗不是?C.智妍好愛食日本嘢,而我就酷愛日式放題。D.智妍愛到連納豆都鍾意食!我呢,接受唔到,不過咁,我咪可以將自己嗰份俾埋佢食囉嘻嘻……E.智妍愛武術,是跆拳道黑帶三段高手(她年少志願是成為跆拳道選手),而我,也算得上是一名武癡,曾修習蔡李佛兩個月有多……是的,智妍彷彿令我回到求學年代溝女時必備的想當然幻想,將自己同朝思暮想的她她她或她,自行找出諸種啱Key(畢竟我的求學年代已經好久遠,所以用番「啱Key」這一個較Old School的形容)的地方。

8.因為(對)智妍(的愛),T-ara成為芸芸韓國女子組合中我最喜愛的一個,喜愛的程度是,她們大部分歌我都能夠跟住唱(即使唔知自己唱緊乜,但這就是音樂最神奇的地方!);跟住唱,冇乜大不了,我甚至會在睇她們concert影碟時,跟埋一齊跳……跳得唔好及唔似,是應份的,但我想說的是:原來超級難跳!《Lovey-Dovey》有幾下打側身一路印印吓一路跳住行的,望落容易跳起來難!《Roly-Poly》開波時有幾下將隻右手扭嚟扭去,同樣望落容易,但要好似她們扭得咁柔順而有勁,超難!還有《Sexy Love》,那種模仿扯線公仔的舞,要跳得硬生生得來但又帶出Sexy感,仲難!而最最最最難是,在一場Concert中她們是Non-stop地Keep住跳的,箇中的體能要求,絕非你話捱得就能捱到……

9.因為T-ara,我順便留意埋其他韓國女子組合(鍾意的計有Kara、After School、f(x)、AOA、EXID等等,不贅了……)。驟眼看,表象上或許只是差唔多的跳舞組合,但表象背後,由訓練到終於出道,都付出了難以想像、無法量化的努力,而最殘忍是,努力不涵蘊成功,不排除終其一生都只在三線尾四線頭徘徊掙扎。

10.因為種種原因,T-ara聲勢似乎是有點滑落,但,我依然支持她們,依然深愛智妍——即使她剛剛宣布拍拖了。一定要幸福啊!嗚嗚……我只係開心到喊啫……
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言