2014年9月3日星期三

一個失眠夜,我由Jennifer Lawrence數到李飛……




























我絕少失眠,2014年9月1日深夜卻偏偏遇上了。惟有搵嘢來數,讓自己數到想瞓。

我講唔到一齣2014 TBB劇名

極度疲累的我本來諗住一躂落床就瞓著,點知轉了無數次睡姿無數個圈,依然眼光光。
我從來不會數綿羊(一隻隻白雪雪的綿羊有甚麼好數?),要數,也寧願數一些我感興趣的,例如——被黑客外洩裸照的荷里活女星名單吧,Jennifer Lawrence、Kate Upton、Kirsten Dunst……Stop!我明明希望數出濃濃睡意,但現在竟然數出絲絲鹹意,愈來愈精神!
惟有改數另一啲。就數數2014年截至9月1日為止的TBB精彩劇集吧。
一.齣.都.諗.唔.起。OK,你可以話我根本都冇睇電視的良好習慣,自然諗唔起也數不出TBB的精彩劇集啦,問題是,我絕對不是近一年才開始冇睇電視,17年前我畢業出來社會做事已經開始冇睇,但至少過去咁多年來依然講得出幾齣話題劇集的名字(因為成為了話題,身邊的人猛講,被迫聽埋一份的我,就算明明冇睇都好似晚晚追睇)——是我的記憶力嚴重衰退?還是2014年截至目前為止都沒有一兩齣劇在坊間成為話題?
但,塵世間一個渺小月巴數不出半齣TBB精彩劇集名字,決不影響年尾的視帝視后誕生。可喜可賀。
離奇是,keep住播的TBB劇集我記唔到,反而好記得ATV(keep住冇劇播冇節目),啋。

我講唔到第二首2014廣東歌名
我依然好精神,眼光光,very大鑊。
數唔出電視劇,唔緊要。香港娛圈包含歌影視,電視只是排最尾,一於數排最頭的廣東歌。
一.首.都.諗.唔.起——其實諗到一首的,林奕匡《高山低谷》。知道這一首歌,因為曾經有同事多次向我作出熱烈推介。所以講得出歌名之餘,更加可以哼到副歌。
但《高山低谷》以外,就真的想chok多一首歌名、哼多一首歌的副歌都不能。
OK,你可以話香港樂壇向來是「詞大過曲」嘛,哼唔出旋律,好正常,但點都背得出歌詞吧——黐Q線,背唐詩吖?就算我背得出很多林振強寫下的歌詞,原因絕對是我必先記得歌曲旋律,歌詞才自然地跟旋律同氣連枝,成為連體。但當我連歌的旋律都記唔到,仲要我(先驗地)背得出歌詞?
但,塵世間一個渺小月巴唱唔出幾首2014年廣東歌,同樣不影響年尾各大小樂壇頒獎禮的(不)正常運作,各台前幕後繼續上台攞獎喊苦喊忽感謝全世界。可歌可泣。
今年令我真正深刻的歌其實只有一首,《光輝歲月》。風雨中抱緊自由。生勾勾的人唱的歌我記唔到,反而咁記得一首廿年前的歌(而寫和唱的那一位亦已作古),啋。

但我背到好多官員名句
2014年截至9月1日止,真正入到我心的只有以下幾句。
1.袋住先。
2.希望大家就如珍惜食物一樣,珍惜普選特首的機會。就算2017俾你一人一票選的特首只屬廚餘級數,也要珍惜——因為既要珍惜食物,也要珍惜廚餘。
3.李飛。我向來唔太記得中共官員,一來實在有太多出類拔萃的官員,二來再出類拔萃的官員往往好快就消失,換上更加出類拔萃的官員……呢期最出類拔萃的首選李飛,如果不是,都唔會有咁多人親臨他下榻酒店一睹其風采啦;而且他讓我知道,香港只需17年就能夠實行(英國人花上成百五年才擁有的)民主,令我猶如置身《龍珠》「精神時間房」般咁surreal。
4.「中央是香港最大的民主派。」呢句台辭,強過TBB開台以來所有生安白造的劇集對白,感動過所有歌手上台領獎時的假惺惺冗長致謝辭。
家駒說過,香港沒有樂壇只有娛樂圈;來到2014,娛樂圈都冇埋——最出色的藝人都走晒去做官了。
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言