2013年4月30日星期二

七年前揀的,我最喜愛電影





















原來七年前的5月我曾經幫自己選過10套最喜愛電影,如下(排名不太分先後):

1.《地下情》—關錦鵬(現在重看,仍有一種定程度的真實感。關錦鵬最好的作品)
2.《現代啟示錄》—哥普拉(睇完,你會明白為何主角拍到後期會拍到黐黐哋)
3.《的士司機》—馬田史高西斯(一個孤獨者的巨大力量)
4.《最後勝利》—譚家明(80年代末最佳港產片。)
5.《Solaris》—塔可夫斯基(一套好悶,但睇完又會覺得好勁的電影)
6.《德州.巴黎》—Wim Wenders(公路電影!)
7.《愛情萬歲》—蔡明亮(未必是蔡明亮最好的一次,卻是最有意義的一次)
8.《Fight Club》—David Fincher(虛無世代的詮釋、存在主義的餘韻、現代文明的破壞……最後一個shot,男女主角拖住手望住面前的高樓大廈一一瓦解,上世紀末一個最厲害電影鏡頭)
9.《Wild at Heart》—大衛連治(公路電影+B級片+Gore仲有——浪漫)
10.《巴黎野玫瑰》(37°2 le matin)—Jean-Jacques Beineix(愛的切膚之痛)
















 啋。


2 則留言:

  1. 對不起,想問一下閣下喜歡
    《 德州.巴黎 》 ,會否是因為見到女主角 Nastassja Kinski 時,聯想到她在另一齣電影Cat People的演出呢!......嗱嗱嗱......唔好呃自己呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 信我,我真係睇咗《德州.巴黎》後,先有機會睇《豹妹》,信我!

      刪除