2011年2月16日星期三

奧杜邦的祈禱……我依然不明白點解伊坂幸太郎會咁紅。






















我好耐以前已經睇過伊坂幸太郎的《重力小丑》。
你即管怪我唔識欣賞吧。
睇完,我的感覺只有憤怒和好撚憤怒。
去年,我決定俾多一次會佢,看了《奧杜邦的祈禱》。
沒有憤怒,但也沒有甚麼等別感覺,
有點奇幻有點推理有點戀態囉。
只是依然諗唔明:
點解他在日本會咁受歡迎?
點解台灣又有一班人咁追捧佢?
所以,我決定俾多一次機會佢。
其實,我手頭上還有他兩本書未睇。
是《死神的精確度》和《Golden Slumbers:宅配男與披頭四搖籃曲》。
所以應該係俾多兩次機會佢。

5 則留言:

  1. Hi, 我係你係AM730既讀者.

    關於伊坂幸太郎,我都有睇過幾本,覺得《Lush Life》既佈局最精采,《蚱蜢》最緊張,《終末的愚者》故事簡單但感覺良好.

    我覺得伊坂幸太郎既作品並唔係偵探小說,受歡迎係因為作品內的正能量和角色的某些傻勁.

    我個blog有些十分簡短的書評,有空來看看.

    http://darthmike.blogspot.com/search/label/%E6%9B%B8%E6%9C%AC

    回覆刪除
  2. Hi,「伊坂」唔係一個推埋作家,睇多幾本就明。睇埋《家鴨與野鴨的置物櫃》啦...btw,《Golden Slumbers》無論部戲定本說都係半生無憾的傑作...(尤其for 30歲左右的人看)

    回覆刪除
  3. <唔明白點解伊坂幸太郎會咁紅>+1
    佢只得一本<死神的精確度>好睇,其他,我都係睇到一半棄書。

    回覆刪除
  4. 完全同意Darth Mike 同 Strandard 所說

    《孩子們》是我個人喜愛

    我也是高度推介《Golden Slumbers》!

    不過書/作者好睇個人取向的, 或者伊坂的寫作方式不是你杯茶吧~

    回覆刪除
  5. 伊坂應該是這個網誌裡掀起最多留言的日本作家。
    汲取了大家意見,我一定會睇埋《死神的精確度》和《Golden Slumbers》的。睇完,再發表感想。

    回覆刪除