2015年10月7日星期三

浪漫月巴睇女星(46):書都未讀完的Emma Stone,憑乜去扮高材生?























在(根本從不存在的)原定計劃裡,從來冇諗過會寫Emma Stone。

1.因為她不是我迷戀的女星。

2.過去有唔少人問我不迷戀Emma Stone的理由,我總是啞口無言。

3.多謝HKU校委會,我終於識答了:A.Emma Stone本人並唔係博士,偏偏佢又成日在電影中佯裝高材生,成何體統?B.在Google搜尋「Emma Stone」,只有約 34,000,000項搜尋結果,數字遠低於我之前寫過的Angelina Jolie(佢有約85,000,000項搜尋結果),有冇搞錯?(八卦的我多手,Google埋「盧寵茂」,約412,000項搜尋結果;「李國章」,約265,000項搜尋結果;「廖長江」仲少,只有約43,600項搜尋結果……我不厭其煩手痕地Google埋「月巴氏」,竟然有約1,230,000項搜尋結果喎,哈。)C.自從我早幾日絞腸痧屙鑊甘後,呢一個Emma Stone,竟然一直都冇越洋慰問我,枉我過去仲真金白銀睇過佢咁多戲,行為令人髮指!

4.你可能會問,既然我不迷戀Emma Stone,Why又會真金白銀睇佢的戲?——「因為佢係好人,係Nice Guy囉,唔係因為佢嘅演藝成就。」明未?

5.任何事都需要理由。懶理嗰堆理由係唔係理由。像《情迷失控點》的哲學教授,一直找不到存在的理由,直至(迷戀佢的)女學生叫佢偷聽一個媽咪同朋友的對話後,意識到自己的存在理由就是要替天行道殺死一條友!當佢完美殺人重拾生之慾望後,偏偏又被(迷戀佢的)女學生推理識穿……呢個既可愛又可恨的女學生,就是Emma Stone。

6.Emma Stone經常飾演高材生。即使不是高材生,也總是洋溢智慧,又或知性滿瀉——就算是《飛鳥俠》中那個曾經吸毒的更生人士,迷濛的眼,也總是透出一點點莫測高深的知性光芒。

7.但Emma Stone的知性光芒,跟學歷完全無關——她晨早就為了演戲而輟學,但她向屋企人提出輟學的過程,相當知性,絕非反叛少女式的嗌晒交——她做了一個PowerPoint,名為「Project Hollywood」,以Presentation方式向屋企人闡述自己對演戲的憧憬,而呢次Present仲有歌聽——Emma Stone選配了Madonna的《Hollywood》,裝飾了她的荷里活之夢。結果當然是成功說服屋企人。2004年1月,在媽咪陪同下,兩母女搬到洛杉磯,尋夢。那一年,她15歲。

8.三年後,她首部有份演出的電影,青春喜劇《Superbad》上映,但在香港沒有上映,我唔知你有冇睇過,我就有,而且是買美版DVD睇的,但我當時根本不知道片中這位大眼女孩係乜水。《Superbad》後又拍了幾齣戲,值得一提是《The Rocker》,她飾演一位低音結他手,但她在現實中明明唔識彈Bass(如果以HKU校委會的嚴格標準審視,她根本冇資格去擔當這角色!夾硬搵佢去演,根本就是在分裂部戲!)。為演好這角色,一於去學彈Bass。

9.真正令她開始被留意的是《Zombieland》。我好鍾意,鍾意的理由是喪屍 & Woody Harrelson,但也覺得Emma Stone這個在喪屍圍城下的強悍家姐角色OK好睇,只是未達到迷戀的程度。真正令她紅的是《蜘蛛俠》,我好唔鍾意——即使她和Andrew Garfield的(假戲真做)拍拖戲好好睇(導演Marc Webb拍過好好睇的愛情片《心跳五百天》),但作為一齣Superhero電影,《蜘蛛俠》Super地唔合格。反而更想提的是她首次擔正的《Easy A》——同事C知道我要寫Emma Stone便大力推薦(跟手佢仲興奮地話自己同Emma Stone都係11月6日生日),無奈到交稿前我都冇時間睇……

10.最後想提番當日陪個女搬去L.A.尋夢的Emma媽咪。她曾患上乳癌,後來康復;自此,Emma一直替慈善團體Stand Up to Cancer做義工,協助癌病女士。或許我點都唔會像迷戀其他書寫過的女星般迷戀Emma Stone,但無阻我繼續真金白銀睇她的戲,而無需任何理由促成,她也不需提交任何學歷證明。
(原文刊於am730,20151002)

7 則留言:

  1. Emma 演技唔差,外型唔算太靚、正,但👀識做戲。

    回覆刪除
  2. Easy A真係好好睇,記得Emma Stone接受Entertainment Weekly訪問,題目是多套喜劇,佢好認真咁答架,姐係真有看那些電影啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗未呀?如果未睇或者搵唔到隻碟,可以寄隻碟去報館俾你喎,

      刪除
    2. 未睇,但同事有,thx!

      刪除