2010年11月24日星期三

抉擇叢書





















今朝剛睇完。
用了N年前那堆「抉擇叢書」(最經典的是《死亡請柬》,我讀小學時的恩物)的特點,俾你去揀分歧,分別係,分歧只是掩眼法,而真正結局由紿至終只有一個。
普通啦。或許是我心煩關係,總是想快點睇完就算。
結果真係如我所願,好快就睇X完。
山口雅也這本書大抵是寫給西方偵探小說迷的,裡頭攝咗好多經典偵探小說的名字,引晒經據晒典。
可惜我唔係囉。

3 則留言:

  1. 抉擇叢書!好懷念的書集,讀書時成日去借來睇。

    好似好耐都無睇到令人興奮嘅作品。最近睇咗甚麼[密室的安魂曲]開到個頭懶好睇咁,見到淨番十零廿頁都無咩頭緒都諗佢「唔係下話...」,佢真係忽然拎本手記出來,好平舖直敘咁寫個詭計,真係「X」咗出來!浪費時間!

    剛看完島田的[斜屋犯罪],看電子書,所以間屋係點都結尾都唔係好知...好同意,唔知點樣御手洗都推理到邊個係兇手嘅?

    好似睇來睇去,Agatha Christie係最吸引我囉。

    回覆刪除
  2. 細個睇抉擇叢書真係會好驚的!
    我只睇過《密室的安魂曲》作者的另一本小說,叫《沒有出口的房間》,呢本又頗OK喎。
    《斜屋犯罪》都算係島田莊司其中一本較好睇的。

    回覆刪除