2015年12月24日星期四

續航力,比原力更神秘!

手機講究續航力,其實人也一樣。尤其在香港。

原力有乜用?
睇《星戰》,當睇見女主角原力覺醒,立即可以隔空呼喚光劍,同歹角格起劍來——超,有乜用?
我可以肯定,如果女主角活在香港,就算空有一身澎湃原力,也只是一個廢青。
因為她實在太有立場太疾惡如仇。就算歹角利誘她加盟到自己嗰一方,她也不為所動,實在太不識趣——在香港,不識趣,只會減低你的人生續航力。不識趣,等同罪。
但塵世間任何事都要付出代價,你希望你的人生(像家強般)超級續航?就要預咗作出犧牲……整件事太深奧,我決定援引一些成功地超級續航的現實例子,讓你更易明白。

超級續航人物代表
1.阿叻——大鑊,近幾篇文都情不自禁地提起他,證明他真的極具參考價值。對於佢話如果自己後生啲甚至做到facebook創辦人的言論,我絕不懷疑。畢竟他人到中年還夠膽外面著see-through裡面著泳褲示眾,仲有乜難倒佢?
2.性情中人——事實證明,只要閣下爆粗對象政治正確,是完全沒問題的,而且更可獲委任其他公職……冚家——嗱嗱嗱我即學即用,我也是性情中人。
3.吳克儉——民望如浮雲,支持率也只是數字,對官位絲毫無損,局長續航能力匪夷所思,好正!
4.王晶——Why佢可以屹立影壇咁多年、續航能力咁強勁?咪多得你同你繼續捧場囉。
5.「家駒」——這例子有點不同。家駒明明不在人世,卻是一位(剩餘價值)超級續航的樂壇傳奇,因為勝在求其搵個人笠件紅色褸就扮到,亦因為勝在家強一樣能夠照攬如儀——家強表情話俾我知,佢真係攬緊阿哥(即使冇人覺得係)。

超級續航下的一些異變
原力只能幫你call劍和格劍,續航力卻足以令一件事改變、變質,但冇所謂,續航力永遠是優先考慮,變唔變質?Who cares?
1.Beyond——這已經成為了一個令家強冇咁幸福的名字,難怪當他攬著那個「家駒」時,個樣好慘。
2.勁歌總選——搞了咁多年,已差唔多變成「星夢娛樂旗下歌手之夜」,即使依然以樂壇盛事包裝,盛事到在電視城錄影廠閉門進行,連頒獎嘉賓都冇,但有理由相信,依然會長搞落去……(註:三十年前的1985年,勁歌總選在紅館舉行,出席歌手包括張國榮梅艷芳張學友阿叻個friend等等,頒獎喜賓計有周潤發鍾楚紅黃霑等等)
3.Uber——曾經是創新的代名詞,如今,變成挑戰香港法治核心價值的代表。整個變化,唔使半年。
4.天災——已暗地裡變成人禍,但依然被包裝成天災。無論人禍定天災,都阻不了超級續航的發展。

Finally,How to提升續航力?
這一part,我只提供兩個名詞,請自行參透。
1.深圳——一個令香港自卑、如果香港做到一半已經很好的地方。
2.肥肉——食齋使人瘦,肥肉令人肥;想提升續航力?仲唔快啲去搶?
海濶天空下,May the 續航force be with you!
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言