2015年4月29日星期三

你不愛政改?但政改會找上你!

我開始尊敬高官了——當我知道運輸及房屋局副局長邱誠武為了政改,親身創作了「一人一票選特首,普選可以開步走」、「一票難得,通過就得」等slogan後。任重而道遠又忙碌的高官,竟然要做埋呢啲粗重工夫。

我有好幾位同學都加入了政府,擔任唔知乜O。多年冇聯絡了,不知道他們使唔使幫手諗slogan。作為昔日同窗,一於在冇人叫我去做的情況下,自行構思了一堆宣傳政改的口號,不敢說好勁,但至少從多個角度切入,顧及不同階層和對象心理(slogan一向都有指向性),並無私地在這裡公開。如果啱用,攞去用!(又或可邀請我加入政府頂替白宮發言人,我承諾,在office hour絕不玩facebook。)

1.為TBB觀眾而設
TBB再悶,還是有大把人會睇,以下,特別為TBB觀眾而設。
「今晚睇李?政改睇你!」、「普選難分假與真,華麗通過齊轉身!」——只怕節目質素拖累了宣傳效果。唔緊要,我們都知現在最好的節目是(23年前的)《大時代》,以下幾句,便改自劇中金句,《大時代》迷一定識:
「咁多人撐唔見你撐!」
「今日通唔過,唔要人工;聽日通唔過,唔要人工;做得好,你至俾人工我!」(但高官冇方進新咁蠢,呢句,用唔到。)
「人善人選爺不選,人惡人怕爺不怕!」(句中的『爺』指乜?你不可能不知道吧。)

2.針對ATV觀眾
ATV再冇嘢睇,還是有一小撮人會睇。作為一個有承擔做實事的政府,不能忽略他們。
「我們牌照被吊銷,政改之心繼續燒。」
「亞視很渺小小小,政改真奇妙妙妙。」
「岩布仙尼ATV,一人一票好啱Key!」
「否決政改太無情!請繼續收睇歲月留聲~」(這一句既宣傳政改亦宣傳埋亞視,相得益彰,兼可釋出政府善意。)

3.忍唔住笑
高官最大問題,往往俾人一種高高在上的感覺(即使係事實)。那麼,不妨幽自己一默,笑吓自己,同市民拉近距離。
「不怕馬路如虎口,我哋出手又出口。」(哈!)
「官員落區不落車,鬼叫俾人圍住咩。」(哈哈!)
「落區不是開玩笑,但有時真係忍唔住笑……」(哈哈哈哈哈哈!)

4.王母蟠桃版
你們品嘗過「王母蟠桃」嗎?這種聲稱用上「三千年開花,三千年結子」的仙果,堪稱人間美食,那句「此果只應天上有,人間哪得幾回嘗?」更是不少人的集體回憶,所以我忍唔住借用了:「普選只應天上有,人間哪得幾回嘗?」我甚至認為政府大可以同「王母蟠桃」來個crossover,別注版包裝盒上一於寫埋:「831框架,601篩選。」

5.向泛民釋出善意
講到尾,政改通過不通過,根本同我們無關,最有關的是泛民議員。我不厭其煩作了兩句只for泛民議員的slogan。一長一短,可視乎場合斟酌使用——短verson:「有得入閘,仲唔落搭?」;長version:「通過政改可入閘,泛民友好快落搭!」

6.Finally,靠嚇
自古以來,大部分政權靠的是恩威並施,一啖砂糖七啖屎。當上述slogan都不管用時,靠嚇啦。
「你不愛梁特?但梁特會找上你!」(但就算通過了政改,不排除梁特依然極有可能以所謂一人一票情況下連任……)

當然,作為市民,面對高官向你派宣傳單落嘴頭宣傳時,你大可用一句俚語回應。邊句?自己諗吧,難唔到你嘅。
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言