2013年9月16日星期一

可悲之假想未來劇場(1)

























8年後我唔知點解地應邀到某大學做客席講師,教電影賞析。
基於我不屑兼不識任何電影理論,上堂時完全不涉理論,但我為人幽默佻皮,跟同學相處尙算OK。
直至一堂有條粉皮問:「人人評電影都係理論先行,你憑乜教我?」
我只道:「你老母生你時你又帶住乜嘢理論嚟?先理解你的存在,才去空談甚麼理論吧。」
這番其實頗型的說話,卻被呢條不甘被寸的粉皮用「詮釋學」過度詮釋,將「你老母」三字,詮釋為是我對其mother的侮辱,結果,軍裝PTU重案組飛虎隊齊齊介入,控告我犯刑事。後來打甩咗,律政司唔服,再告;再打甩,律政司又再唔服,又再告……
我死鬼咗去算了。
粉皮和律政司開心得即刻BBQ再跳起Yeah。

沒有留言:

發佈留言