2015年12月24日星期四

浪漫月巴睇90s(6):90年代後半OK很美,只因有妳。



























估不到,事隔多年後,我會再次狂聽Kelly的歌。事情是這樣開始的……

1.冬至夜,要開夜。同事F跟我說:聽晚我去睇Kelly演唱會喎——同一時間同事B也說:咦我又係聽晚睇喎。而我只能說一聲:哦。

2.同事F & B先後收工。我需要留多陣。突然心血來潮,想上YouTube搵一隻歌聽,一隻我N年冇聽但十幾年前成日聽和唱的歌:Kelly的《懦弱》。

3.Wow,原來真係有,而且有兩個版本,一個是TBB自家製MV版,一個是用《天涯海角》電影片段剪輯而成的卡拉OK版(但由到尾都見唔到金城武個樣),「從沒有勇氣,人獨個地飛,害怕被放棄,被置之不理。我懦弱地挽留你……」Well,我兩個都睇 / 聽晒,而思緒,恍如返番去十幾年前……

4.1996年。我讀緊Year 3。即使那一年要籌備畢業論文,但有排都未畢業,使乜咁急籌備呢……加上少堂,(又冇拖拍,單拖的)空閒時間特別多,那時候最鍾意去沙田娛樂城睇番齣Movie,貪易買飛(其實當年好多戲院都好易買飛)。

5.《天涯海角》上映第二周。晏晝兩點半場,全場加埋帶位得四個人。事前我唔覺意在某報睇過篇影評,《天涯海角》被某著名影評人狠插,話裡頭充滿政治式獻媚,結果評分只得,四分,十分滿分。

6.我就是抱住這個先入為主的「四分觀感」入場。散場一刻我耷低著頭,我不想別人望見我似乎(想喊但強忍著淚不過又真係)喊過喎的模樣。問心,我也不清楚是邊一Part觸動了我,但當望住他們仨站在天涯海角,自命硬漢的我已經好想大喊……

7.投入,其實同我當時身分有關——我是Kelly Fans。由1995年仲夏、在漫畫舖做暑期工時偶然聽到她的《一切很美 只因有你》已經立即舉手成為Fans。事實是,當年的Kelly明明初出道,但感覺已經唔似初出道(反而今時今日不少唱咗五、六年的現役歌手感覺還只是個新人)——當然,她有著一股新人才有的清新,但同時又有著一份壓場感;總之在我眼中,她一出道就已經好紅,好離譜地紅;新人必經的那些磨難挫折,Kelly都似乎不曾遇上過——而更離譜是,好多新人王到了入行第三、四年遇上的樽頸位,她亦好似免疫……(回看跟她同年出道的樂壇新人,大部分都消失風雨中,除了陳曉東鍾漢良)

8.買齊Kelly碟 / 睇勻Kelly戲 / 唱K必點Kelly金曲來睇(還有張學友《離開以後》,卡拉OK版MV有Kelly演出),對一個Fans來講,責無旁貸,而在我這麼一個小小小Fans眼中,Kelly外型實在賦予了她太多可能性:她固然靚,靚得不庸俗,仲OK有性格;而呢份性格,令她同時有型,你不妨睇番黃耀明《春光乍洩》MV,即使只是用搖晃鏡頭拍著裝扮完全一樣的明哥和Kelly,在一個禁閉空間Keep住行嚟行去企吓坐吓,但就是有型。在那年頭,任何新人(不論男女)都只會 / 能用一個(被包裝的)形象拋入市場,唯獨Kelly,由可愛到野蠻到懦弱到性感到有型,玩晒。咁多年來,再沒有出現過這麼一個樂壇新人。

9.而因為Kelly,我們同時認識了雷頌德(仲有Dry……)。我承認他寫的某些歌是好聽的,像《懦弱》,我鍾意到當年在K場不知唱了多少次;仲未計《醉迷情人》、《風花雪》等……

10.Kelly填充了我的90年代後半。廿年後的今天,她已經帶兩個仔到紅館舞台上了。唉時間使唔使過得咁快唉。
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言