2015年12月4日星期五

浪漫月巴睇90s(3):同城城相愛原本總是這麼難,但……



























今周,簡直是城城周。

1.感情一直低調但而家思想成熟的城城首度公開戀情(兼且仲有新戲上畫)。

2.城城五十而知天命的大膽創舉,感動了我,我決定把已寫好的稿臨時抽掉(留待下周出),對最憎打字的我簡直是莫大懲罰!懲罰已足夠吧?懲罰已足夠吧……

3.雨中感嘆號。因為呢首歌,令我在中六某個放學後,連波都唔打,連女都唔溝,拎著死慳死抵的零用,仆去沙田好運中心搶購城城《沒有妳的愛》CD!

4.(梳著甩漏版城城頭的)我,望著精美紙盒封套上城城那一滴(用上特別印刷技巧精製而成的)淚,渾身起雞皮,但我叫自己鎮定,因為零用錢已完美地用晒,連搭Bus的車錢都冇,要行返屋企。那一段路很折磨。明明想行快兩步,但雙腳實在有點乏力——畢竟成日未食過任何固體嘢,只生吞掉大量飲水機的水充饑(為了買城城CD,寧願捱餓)……我同自己講:不要倒下!捱到返屋企就有得聽城城!

5.嗱嗱嗱,呢段(不堪回首的)往事,我從來冇向外界透露,因為實在唔好意思……但城城的一句話摑醒了我:「唔好睇番以前做過乜,每人都有過去。」我終於有勇氣把這段過去和盤托出。多謝城城!

6.作為四大天王,城城總是給人一種敬陪末席的感覺——A.三大天王好似爭咁啲嘢喎,咦城城好似OK喎,加埋佢入去填夠四個啦;B.問題是,城城影視表現及不上華仔(當時未叫劉華)、俊朗度及不上Leon、歌藝又肯定及不上學友……(但Why揀城城而唔揀李克勤?This is a question)

7.無奈是,當時冇人明白「生活唔係戰場,唔需要一較高下」呢個大道理,以致城城長期感覺掹車邊,但其實我們都睇漏了一點:城城至少有一點,改變 / 改造了其他三天王的營運模式——從來不以跳舞為己任的華仔Leon學友都要跳埋一份。

8.當城城由台灣紅返香港、1992年加盟華星推出首張粵語專輯展示他的第四晚心情,同一年,華仔高唱獨自去偷歡、Leon宣稱我來自北京,學友呢,則只想今晚擦著愛火花——過程中不再企棟棟,而是配合(你睇幾次便會記住的)舞步(和手勢)。

9.90年代的城城也有著一個變化歷程,變化是透過他的舞去呈現——《對你愛不完》靠的自然是那記右手擰四下的招式,然後經歷《第四晚心情》和《雨中感嘆號》,到《狂野之城》是一個轉變,再到《鐵幕誘惑》成就了一個高峰,一個香港歌手舞蹈表現上的高峰——基於我本人唔識跳舞(加上一個月睇唔到30本書或雜誌,唔夠醒),為免寫錯,我不能夠如實用一啲Term去闡述以上每一隻舞,但我有眼吖嘛,點都睇得出箇中轉變以及排舞所付出的心力。

10.由於本欄Set定只寫90年代,城城日後的事不寫了。只能說,他後來經歷過好一些低潮,講過一些好搞笑的說話(例如話自己流百事血……),演繹過一些深刻角色,兼且Well,揸過不少靚車……作為一個中年男人,其實OK羨慕城城。至於過去沒有被城城公告天下的戀情對象,只能送上一句:相愛~原本~總是~這~麼~難。
(補充一點:打這篇稿時冇人用左手拖實我右手。這樣打稿可以快一點。)
(原文刊於am730)

沒有留言:

發佈留言