2016年5月20日星期五

Tony Stark!你話你成何體統?


























我一直把Tony Stark作為完美男人典範,而成為他,就是我的人生目標。無奈,佢令我好失望。

Superhero電影,講堅,我已經睇到有點滯,但滯還滯,還是(在考試前夕)第一時間衝入戲院睇《Civil War》。
我.超.鍾.意。你唔鍾意?與我無關,你影響不了我。
撇除迷惑眾生的紅巫女和長期爆裂的Black Widow(這兩個私人因素),在那兩個半鐘,我真的投入其中,情緒完全被牽著走,投入到連即將殺到埋身的考試都忘記了。暫且抽離沉重現實,就是入戲院睇戲的最大功用。
你問我撐Tony Stark定撐美國隊長?未入場前,好難答你,畢竟美國隊長從來都不是我迷戀、迷戀到會幻想自己化身成佢的虛構角色,原因如下:
1.條友除咗比我大隻啲大力啲以及跑得快啲,冇乜特別能力啫。
2.咁佢有個塵世間最堅硬的盾喎。現實中經常孭鑊的我,實在不想連做超級英雄時都要孭住隻(最牢不可破的)鑊。
3.他本來有一位入得廚房出得戰場的女友Peggy Carter,但天意弄人,當他醒來時,女友已變成——阿婆(不過又竟然俾佢溝到女友個姪女Sharon Carter,Well,呢一點相當吸引)。
4.唔知點解地,他總是令人覺得佢蠢蠢哋。
5.他擁護建制,他是一部超級國家機器。
簡單講,美國隊長其實是個冇乜個性又冇乜強勁能力的大隻建制派(而且仲孭住隻鑊走來走去)。
對比起來,Tony Stark才是男人(夢寐以求的)典範:
1.有米,而且不是一般的有米。一般的有米,頂籠只能像香港那些有錢仔,溝吓明星仔,就以為自己好巴閉。
2.即使劇情交代Tony好專一地愛著Pepper,但有理由相信,只要佢肯出番嚟玩,一樣可以溝到最美的女(而且最重要是無需負上任何道德責任)。
3.聰明,單憑一己之力已可整幾十個Ironman出來(反觀人才濟濟的創科局,整過乜?)。
4.特立獨行率性奔放,無視繁文縟節塵世束縛;不像我們,成日要俾面人,但從來冇人俾面自己。
但睇完《Civil War》我不禁想問Tony Stark:你搞乜?——你明明是個富可敵國(「國」以眾數計)的Playboy發明家,但你睇吓自己,你話你邊一忽似有錢佬?竟然搞到十足十一個幫政府宣傳政改的說客,叫人將議案袋住先;有時,又變到好似當年見完中聯辦的泛民,出親嚟都苦口婆心一臉委屈,開口埋口叫人顧全大局……Tony Stark你話你成何體統?
Tony Stark做番Tony Stark的真正時刻——單拖去Peter Parker屋企、同Peter個風騷蝕骨俏auntie談笑風生、威迫利誘Peter加入自己陣營嗰一刻,that's all(但基於動機,以上純屬一場戲,Tony恍如變成了一個落區做戲的官)。其餘時間,我只看見一個因為政治而不得不約束自己的爛說客,到最後,說唔掂人嘞,惟有出手啦。
這麼一個Tony的性格轉折,把我拉回現實:就算再有米,原來一樣要屈服於政治權力。這舉動,令佢變得冇型。
反而(向來蠢蠢哋的)美國隊長終於睇穿了政治的陰濕,忠於自己,變得相當有型(最有型是連作為自己身分象徵兼且價值連城的盾,都可以兜嘢掟番俾Tony,他不稀罕這麼一個嗟來之盾)。
但當然點都及唔上Black Panther。既有米又有權仲擁有成個country,問你死未。
(原文刊於am730,20160504)

1 則留言:

  1. ...That Steve Rogers is, and has always been, an undercover operative for the nefarious organisation Hydra. In other words one of our favourite superheroes has been a supervillain all along.
    What does it mean for the Marvel universe?
    "Steve is working to destroy the Marvel Universe as an agent of Hydra," Marvel editor Tom Brevoort told Buzzfeed. "The most trusted hero in the Marvel Universe is actually a sleeper agent for Hydra. The entirety of the Marvel Universe has a snake at its bosom."...

    回覆刪除