2010年8月29日星期日

好有可能係我最後一部睇的宮部美幸




















從來唔沉迷宮部美幸。
因為寫嘢太撚煩。
往往在書裡塞入大量同事件本身冇乜關係的資訊和人物,令你睇落覺得架構好撚宏大,其實只係阻住你去閱讀。
當然,性格決定命運,也決定你鍾意睇邊個作家,我不喜歡宮部美幸,不代表你要跟住厭棄佢,或者,你甚至會鍾意都未定。
過去看過的宮部美幸作品只有《模倣犯》和《獵捕史奈克》(同樣捱得好痛苦),以致這本《無止境的殺人》,明明買咗好耐,但攤到結冰都唔願睇。
結果,某一日,心血來潮,一嘢睇完。
我都覺得奇,宮部美幸竟然寫得出節奏咁明快的小說。
故事由好多個獨立故事組成,而故事又有關,同時指涉著一單姦夫淫夫謀財害命案,而敘事角度是竟然是安排在一個個銀包身上,睇落又唔覺夾硬。
只是,宮部美幸再次在故事後半,把焦點拉到去媒體,而我又總覺得她筆下的媒體有點TVB,有點肥皂劇,有點理所當然……
所以,前半比後半好,但拉番勻,都好值得睇。
但好有可能,呢本會係我最後一本睇的宮部美幸。

沒有留言:

發佈留言