2015年11月30日星期一

我與我的喵的恩怨情仇(三)——思想篇





















正如一個受薪階級,最想揣摩你老闆的心——作為一個喵奴,最想了解的自然是主子諗乜。

期望每朝早我同佢Say Sorry
與喵生活七年幾,我變成大叔,他也變成大叔。最弊是,變成大叔的我暴躁了,變成大叔的他也暴躁了。
兩個暴躁大叔共處一室,拗撬難免——主要是佢鬧我,由佢起身嗰刻便開始鬧我。Why我知道佢鬧緊我?嘿,我好歹是個返工多年(俾人鬧過N次)的受薪階級,單從語氣,已能判別佢係咪鬧緊我。即使我真的聽唔明佢鬧乜。
我惟有用手掂吓佢,奇蹟地,佢立即收口,行出房外。當我以為一手便平息了一場即將發生的家庭糾紛,佢又行去我床邊,再鬧,鬧得比前一次更惡。我再一次用手掂佢,佢又立即收聲行出房外……這循環重複了三、五、七次(視乎我眼瞓程度而定),我屈服,起身,緊跟佢步伐行出房,穿過走廊,行到出廳(寫到自己好似住在幾千呎豪宅咁)——佢要求的,不過是要我陪佢出廳,給他「掃掃」——用雙手來回掃 / 摸勻佢全身,然後他體內某個神秘地方便會發出「咕咕~」聲響。
咕咕。這應該是塵世間所有喵奴最喜歡的聲音。但如果每朝嗌醒我要求「掃掃」的是Scarlett Johansson,我會更落力。
當我以為滿足了他而準備轉身閃返入房之際,暴躁的他,會失驚無神用手抓住我的腳,然後一嘢唔該便咬落我腳踭對上的脆弱位置!——嚴格來說他不是咬,是磨,係咁磨,令我感受到自己正在遭受Torture!
一個施虐者最鍾意聽乜?Yes,就是被虐者的呻吟和求饒。我一邊呻吟一邊哀嘆著「No~No~」,他才願放手及放口——就在我鬆口氣之際,他一個反身,便又抱住我的腳,咬 / 磨我腳板上那些有Blood奔流中的血管!嘩呢下我真心淆底(但又OK享受被裸體的佢抱住隻腳,好變態吖!),惟有拚命呻吟拚命地嗌「Sorry Sorry!」——每個早上,我第一句講的不是「Good Morning」,而是「No~No~」和「Sorry Sorry!」,實在成何體統。

夜半無人私語時,又要Say Sorry
我是夜歸人。一開門——其實門都未開、純粹扭緊條Key之際,已聽到屋內那位大叔在嗌——不是歡迎經過一天辛勞的我終於歸家,而是鬧緊我Why咁夜先捨得歸家。然後自然是服侍他(即「掃掃」),服侍得他不滿足時又要遭受其Torture……
有一晚我真的頂唔順了(因為日頭返工極不如意),決定重拾大叔應有的尊嚴:「夠嘞!」離奇地,佢冇再鬧,慢慢地,行番入佢間房(冇錯,我同佢長年以來分房瞓)。
成晚都冇出過嚟。冇出嚟食宵夜(佢個糧兜放在廳)、冇出嚟飲水(佢個高智能電動飲水器放在廳)、冇出嚟屙屎或尿(佢個開放式砂盤放在廳)。於是去佢房。他伏在他秋冬專用的休息處(春夏,會改瞓另一度),背向房門,冇瞓,在望窗——似乎有點Sad地。一種無法形容的感覺在心裡滋長。我伸出手,輕輕掃他幾下,再輕輕說了聲:「Sorry。」
他發出了一下類似「Well」的聲音(其實我從未聽過佢嗌「喵」),體內唔知邊度發出「咕咕」聲,舔我的手腕,再一嘢咬我手腕對下的血管。佢原諒了我,願意再Torture我。

What is it like to be a 喵?
因為讀番書,才知道有位叫Thomas Nagel的鬼佬,發表過一篇論文《What is it like to be a Bat?》——即使我們(自以為)了解晒蝙蝠的大腦構造,但我們始終不能以蝙蝠的身份去明白作為一隻蝙蝠的感受——蝙蝠動用超聲波了解世界時有乜感覺?唔知。感受很私人,蝙蝠也有佢的私人感受。
我的喵也有他的私人感受。相處七年幾,我自認OK明白他的習慣和脾性,但由始至終都不能代入他,去明白他——即使我試過伏喺地用佢的視點睇我渺小的屋企(依然好渺小!)、學佢伸脷去飲流下來的水喉水(好辛苦!),甚至是偷食佢的吞拿魚罐罐(好淡!)——我依然是以人的角度去理解我的喵的感受,我唔會知佢感受。
這裡存在了一種無奈。這種無奈,永恆存在。或許我能夠做的就是:期望每朝早,有得聆聽他的暴躁,享受他的Torture,努力令他咕咕。
(原文刊於am730,20151125)

2 則留言:

  1. 在看你這篇文章時,我两個囡囡是一左一右睡在我側邊,亦同時發出咕咕聲
    ,她們是多麼痴纏。不知是誰說過,貓貓是我們世界的一小部份,但我們就是她們的全個世界。貓幸福,人就幸福。😸😸

    回覆刪除