2011年2月16日星期三

好好好好睇的《綁匪的女兒》



















認識我的人都知道我在幾年前中了降頭,
「推理降」。
即是會像撞邪般不斷睇日本推理小說(但又一定唔會睇歐美偵探小說)。
我不知道不看下去會有甚麼後果,
總之一直都有keep住去睇就是了……
在怒睇的情況下,
真正覺得好睇的已經唔多,
近幾個月甚至遇不上一本閱讀過程愜意的。
森博嗣的《全部成為F》算是比較好。
直至剛剛睇完《綁匪的女兒》。
原來的書名可不是這麼白描和柒,
但冇相干,因為這本《綁匪的女兒》真的再次帶俾我完美的推理樂趣。
手法是傳統社會派,
一間報社的一個小職員奉命再調查一宗二十年的綁架BB案,
結局絕對意外,
兼有一點點無奈和欷歔,
睇完,驚奇之餘心底裡也不禁禁乸住乸住。
這是第四十九屆江戶川亂步獎(2003年)的得獎作品。
同屆還有另一本得獎,是《擂台化妝師》。我有睇過。
我覺得《綁》比起《擂》好睇廿萬倍。
不,是一百萬倍先真。

沒有留言:

發佈留言